Monday, November 10, 2008

IM NOT AUTO REPLYING SMS MACHINE

Semalam aku belanja owang tu burger.Tapi dia tak sentuh pun.Siap bagi kat orang lain
lg.Baiknya hati dia.Tau la burger tu harga rm 2.2o jerk.Sampai hati.Terguris hati aku.Huh...!Dah la semalam tendang aku,,,sikit je lagi aku tak jatuh katil.Huheh la ko ni Minah..!Nway..congratulation sebab dah dapat lesen memandu tu.Berkat doa aku tu taw..!

Lepas ni nak kena tulis surat permohanan nak tukar bilik plak.Adeyh...susahnya.Tapi takpe..go go faitin'.Be independent..jangan tau nak menyusahkan orang len jerk.Sem depan aku kena belajar idup sensorang plak k..!hehe,jangan bimbang sem 7 nanti aku akan menghuru-harakan dan ''menyaferingkan'' hidup ko lg miemi.hua3.!!Aku bukan apa..dah tak sanggup da aku nak menghirup asap bas tetiap hari dalam bilik tu...dah jadi cam penghisap asap tegar dah aku sekrang ni..hesh!Dengan berakhirnya riwayat kita sebagai sepasang "Roomate yang romantik",maka tiadalah sudah markaz kita berkumpul ramai2 puak2 kita.I will miss tat moment.Saat kita bertempik melolong berguling bergolek bersama.Sob3..tak dapat aku bayangkan perpisahan yang terasing itu...

Untuk yang marah2 kat aku tu..Sorrrrrryy sangat ye kawans kalau ada yang mesej aku...tapi aku tak reply.Aku bukan malas...bukan jugak takde kredit..but lately im very busy..huhu..!sumtimes i wish i have 30 hour per day.Kalau saya tak reply jangan la nak psiko2 saya anta msg cam poyo jerk..huhu..!Saya ni bukan auto replying msg machines...SORRYYY YA..

-----sodaqollahhul'azim---------

1 comments:

MiEmI..sTaR$HiNe.. said...

deLL..
sowi smaLam aq nda mKN brger tue..
aq knyg sgt bru risau tntg lesen tue..sori yaaaaa....

tq 4 owez understanding me..
slama ne pn aq slalu nyusahkn ko kn..
tq slalu blnja aq mkn mcm2..
i owe u dat..
t aq blnja la ko mkn..kta mkn piza nk..he3..aq tw ko nda ska..men3 ja..

sem dpan tu pn kalu jd kta pndah..
dun wori..pndah2 pn..ble g lpak sma2 kn..kalu ko lpa@ purak2 lpa ma aq..siap ko aq krjakn..cehhh..mcm kuat ja aq ne kn..
apa2pn..al da besh..chayo3..to survive in diz sober life..ehe..ntah pa2 ja aq ne kn..