Friday, November 7, 2008

November dan aku

ni lah barisan askar ku yang siap sedai bertempu

Bila bercakap tentang keberanian aku lah orang pertama yang akan menundukkan muka.haha.What a shame…!Haha…!Eyh.,,knapa tetiba je cakap pasal berani neyh.Sebenarnya pagi tadi time Jess datang bilik aku..dia cerita pasal budak-budak yang hysteria kat blok dia.Hurm…bagus bebenor la malam jumaat cam gini cerita pasal benda2 gini..ambik feel orang kata.Bab-bab camne takkanla tak nak percaya dah memang wajib bagi orang Islam percaya benda2 ghaib.Aku takla takut sangat walaupun perasaan seriau tu ada jugak nie,,,!

November tahun ni begitu mencabar bagi aku.Time ni lah nak exam..time ni lah jugak Syndrom Lazytoreadabook aku melanda.Sebulan sebelom exam aku dah rasa simptom2 nya.Hehe..!Ditambah plak la dengan kehadiran game2 baru lam laptop miemi ni..huh..!

.........ni lah barisan askar ku yang siap sedia bertempur..

Btw,aku nak ucapkan tahniah jugak la buat Saudari Miemi Momoshan sebab dah habis menelaah secara marathon Drama Korea Hana Yori dango dengan jayanya.Syabas dan tahniah buat anda.Dan dengan itu dia pun dah declare dirinya sebagai peminat setia Domyouuji Tsukasa a.k.a Ajinomoto Jun.(ari tuh sibuk duk siasat mamat ni gay ke tak..camla ada peluang..caittt…)

Im counting down the dat before my Criminal Law test actually.Killer subject ni…!harap-harap aku tak di “kill”nya nanti.Bukan ape…takut jugak aku di “kill”oleh bapak aku nanti.Naya..Haha..tapi siapa berusaha dia Berjaya..so aku tengah berusaha lah niey..So doa2kan lah aku..

Bulan ni jugak aku tengah amik insentif nak menguruskan perutku..haha..biar orang semua tahu perut aku dah tak flat dah.Korang da tak leh panggil aku pembaris or aneroxia whatsoever..sebab aku da gemuk.) So’kami’ dah set…(kami refer to who..???haha..paham2 je larh)..makan sekali sehari jerk.Dan,alhamdulillah misi kami setakat ni masih berjalan dengan lancarnya.Kami jugak dah tak minum minuman berais dah…Wah,kebal jugak perut kami ni..!But,in the end aku nak tengok jugak perut sape yang mengalami penurunan yang lebih progresif..chewwahhh…!

0 comments: